Svet slavnih

Tuesday, December 2, 2014

Hello December ♥

Zdravoo svima, trenutno lezim na krevetu sa laptopom i ne verujem kako je vreme brzo proslo... Pored mene je šolja čaja i pustila sam neku tihu muziku. Iako sam bolesna, to me ne sprečava da uživam u decembarskim danima...Napolju nije pao sneg ali je jakoo hladno :)
Za mene je decembar najbolji mesec u godini, jako puno praznika, Božić,Nova godina..... sve je tako magicno i lepo.... Cak  mi je i rodjendan 13 decembra.
Jos malo pa ce i kraj školee, ali to je manje bitno. Biti dobar srećan i veseo je nesto najbolje..... Odbrojavam dane i uživam i veselim se preznicimaa. Šta bih dala da je svaki mesec decembar.... Još malo pa cu da okitim jelku, i stavim novogodišnje ukrase u sobu. Pijuckam caj i razmisljam o svemu, kad od jednom mi mama upadne u sobu. Na malom tanjiru mi je donela vanilice u obliku zvezdicaa.. bas sam se obradovala......
                                  whatever you do don                         ♥♥♥ Why December Is So Magic? ♥♥♥

To su bile neke slike koje potsecaju da zimuu... Hmm ostalo je jos malo vremena da zavrsimo knjigu iz 2014 pa videćemoo kako ce da se zavrsi... :* 





4 comments: