Svet slavnih

Monday, November 24, 2014

"Ukleta kuca"

Ćao svimaa :) kao sto vidite naslov je Ukleta kuća, nije sad to neka horor priča, nego lično iskustvo koje se desilo pre neki dan i zato sam je stavila pod navodnike :)
-Sve je počelo od toga kad smo izašli napolje, sve je delovalo tako mirno i nikad ne bi posumljali da ce nam se ovako nesto desiti. Moje 2 drugarice i ja smo stojale ispred zgrade preko puta neke stare napustene kuce. Odjednom Moja sestra i naša drugarica Teodora  su izletele iznad coska i vristale. Gledali smo ih u fazonu WTF? Ispricale su nam da kad su prolazile pored te kuce odjednom su krenule da se gase i pale neke lampe. Upocetku im nismo verovali ali posle 5 minuta gledanja u kucu same smo se uverile. Naravno nas je zanimalo koje tamo, pa smo se uputili prema kuci.Kada smo se priblizili kuci lampa je bila uperena prema nama a lampu je drzao neki stariji covek..... Upanicili smo se i pobegli. Ko je tamo i sta je trazio ostace misterija.......

-Imam pitanje za vas


4 comments:

  1. Super prica! Pogledaj i moj blog, ako zelis mozes i da ga pratis. ♥ http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istinita je :)
      Pogledala sam ga odličan je :D

      Delete
  2. Sestrina drugarica? Srusili su tu kucu juce :(

    ReplyDelete